دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق و پژوهش

آرشیو کامل فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق و پژوهش سازمانی مالی مدیرییتی دولتی و روانشناسی

دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق و پژوهش

آرشیو کامل فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق و پژوهش سازمانی مالی مدیرییتی دولتی و روانشناسی

آرشیو کامل فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق و پژوهش سازمانی مالی مدیرییتی دولتی و روانشناسی در مقاطع تحصیلی کارشناسی کارشناسی ارشد و دکترا

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

 

رضایت مشتری در بانکداری الکترونیک

امروزه بانکها نقش اساسی ومهمی در رشد وتوسعه اقتصادی کشورها ایفا می نمایند.بانک عبارت ازیک رشته فعالیت اقتصادی است که ایجاد اعتبار می کند وامر پرداختها ونقل وانتقال وجوه را تسهیل می کند. بانکها می توانند باکسب رضایت بیشتر مشتریان وتشویق آنها به پس انداز وتجهیز پس انداز وتراکم سرمایه وجمع آوری سرمایه های کوچک وبکار انداختن آنها دررشته های تولیدی ومصرفی ، نقش مهمی را درشکوفایی اقتصاد کشورها ایفا نمایند که تحقق این هدف با کسب رضایت بیشتر مشتریان حاصل می شود.در اینجا لازم است که رضایت مندی را تعریف کنیم :واکنش شناختی یا احساسی که در پاسخ به برخوردهای خدماتی ،در فرد ایجاد می شود.باید توجه داشت که رضایت مشتریان ، تحت تأ ثیر عوامل متعددی قرار دارد که یکی از مهم ترین این عوامل ،کیفیت محصول یا خدمت می باشد.


برای دانلود فایل کلیک کنید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی